SUND • NATURLIG • ØKOLOGISK • ANSVARLIG

Vilkår og betingelser

Når du booker en behandling gennem zenz.dk, drevet af ZENZ Owner Holding A/S (herefter kaldet ZENZ) accepterer du samtidigt nedenstående handelsbetingelser.

Betingelserne gælder i de tilfælde, hvor der ikke er indgået andre skriftlige aftaler mellem dig og ZENZ. Vi anbefaler, at du læser disse betingelser omhyggeligt igennem, inden du booker en behandling på zenz.dk.

Som kunde er det dit ansvar, at holde dig opdateret med de gældende handelsbetingelser.

1. Ændring af vilkår og betingelser

ZENZ forbeholder sig ret til at revidere og ændre disse vilkår og betingelser fra tid til anden. Ændrede vilkår vil ikke blive annonceret, blot opdateret på denne side.

Du vil blive underlagt de vilkår og betingelser, der gælder på det tidspunkt, du booker en behandling hos os / køber et produkt i en af vores saloner, medmindre ændringen skyldes, at vi er forpligtet ved lov eller statslige myndigheders indgriben, at ændre vores vilkår. I sådanne tilfælde vil tidligere bookede behandlinger/købte produkter være underlagt disse opdaterede vilkår.

2. Hvem er ZENZ 
- CVR, kontaktoplysninger mm.

www.zenz.dk ejes og drives af ZENZ Owner Holding A/S (efterfølgende omtalt som ZENZ). Virksomheden er registreret i Danmark under CVR nr.: DK 39 09 34 99 og har hjemme på følgende adresse:

ZENZ Owner Holding A/S
Thoravej 7, st
2400 København NV
Danmark

E-mail: administration@zenzorganic.com

Telefonnr: +45 31 26 34 64

3. Aldersgrænse

Ved hårfarvning, skal unge under 16 år have underskrift/samtykke fra deres forældre.

4. Betaling

Hos ZENZ modtager vi alle former for anerkendte kreditkort ved betaling efter endt behandling / udlevering af produkter.

Vi modtager også Forbrugsforeningen, kontanter samt Mobilepay.

5. Priser

Alle priser på zenz.dk er inklusiv 25% moms og oplyst i Danske Kroner. ZENZ kan ændre priserne uden varsel. Dog vil de priser du ser på zenz.dk være de gældende på købstidspunktet med forbehold for fejl og mangler.

6. Reklamation

Reklamation/returnering over produkt købt i salon

Dit køb er til enhver tid omfattet af købeloven, herunder mangelreglerne. Eventuelle fejl eller mangler ved produkter købt i en ZENZ-salon skal påberåbes senest 2 måneder efter, at du har opdaget fejlen. Det er din pligt at angive, og på forlangende vise, hvordan fejlen eller manglen ytrer sig. Det er et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Du kan som udgangspunkt kun klage over fejl, der viser sig senest 2 år efter du har foretaget dit køb. For varer med begrænset holdbarhed er din klagemulighed afgrænset af den holdbarhedsperiode der er oplyst i forbindelse med købet. I det omfang det er muligt vil du få varen ombyttet.

Kontakt os på administration@zenzorganic.com hvis du ønsker at klage. 

OBS. For at kunne reklamere over et produkt, skal du kunne fremvise dokumentation for købet.

Reklamation over en behandling/service i salon

Har du spørgsmål angående din behandling, bedes du kontakte salonen, hvori du har fået udført din behandling. Dette kan forgå ved at ringe til salonen, snakke med frisøren eller med salonens manager. Du kan også sende en mail til info@zenz.dk, der vil svare dig efter en snak med din frisør omkring din forespørgsel.

Om-behandlinger gøres uden ekstra beregning og skal finde sted inden for 8 dage efter din behandling.
Dette er din garanti for det gode håndværk samt service.

OBS. For at kunne reklamere over en service i salon, skal du kunne fremvise dokumentation for købet.

7. Personoplysninger

ZENZ Organic Products ApS og ZENZ ApS beder om dine almindelige kontaktoplysninger, når du køber en vare eller en ydelse på zenzshop.dk, eller når du booker tid til en behandling hos en af ZENZ’s frisørsaloner. Det er primært oplysninger som navn, adresse, postnummer, telefon- og mobiltelefonnummer, e-mail mv. De personoplysninger, som vi indsamler, bruges til at identificere dig som kunde samt levere de services/produkter, du har købt af os. De personoplysninger, som vi indsamler i forbindelse med opfyldelsen af aftalen, vil blive opbevaret i vores IT-system og/eller i et fysisk register.

Oplysninger videregives ikke og sælges ikke til tredjepart, medmindre dette sker i forbindelse med en omstrukturering eller et helt eller delvist salg af virksomheden. Eventuel videregivelse i sådan situation vil ske i overensstemmelse med den til enhver tid gældende persondatalovgivning.

Hvis du ønsker adgang til de oplysninger, som er registreret om dig hos ZENZ Organic Products ApS og ZENZ ApS, skal du rette henvendelse til ZENZ e-mail: administration@zenzorganic.com

Læs mere om ZENZ personoplysninger her: https://zenz.dk/pages/privatlivspolitik

8. Cookies

Ved at benytte zenz.dk accepter du, at vi bruger cookies. En cookie er en lille datafil, som lægges på din computer for at kunne holde styr på, hvad der sker under dit besøg og for at kunne genkende computeren. En cookie er IKKE et program og indeholder IKKE virus. Vores cookies kan ikke læse data fra din computers harddisk eller læse cookies oprettet af andre hjemmesider du har besøgt. Hvis du ikke ønsker dit besøg på webstedet bliver sporet af vores cookies, kan du indstille din internetbrowser og / eller firewall til at deaktivere dem. Desværre kan dette have en negativ effekt på din brug af webstedet. Brug din internetbrowser’s hjælpeguide for at læse om, hvordan du deaktiverer og / eller sletter cookies på din computer.

Læs mere om cookies på zenz.dk her: https://zenz.dk/pages/cookies

9. Kundeservice

Har du andre spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte os på e-mail:
administration@zenzorganic.com eller ringe til os på telefon nummer +45 31 26 34 64.

Kundeservice træffes på hverdage i tidsrummet 10:00-16:00.

10. Betingelser for booking

Afbudspolitik i salon

Afbud skal ske senest 24 timer før ellers tillægges der et gebyr på 50% af behandlingen.

Hvis du er blevet syg, ønsker vi ikke at du udsætter os eller vores kunder for smitte. Du vil derfor ikke blive opkrævet et gebyr, hvis du ringer fra morgenstunden.

Du kan aflyse din behandling på følgende måder:

1. I vores bookingsystem, som du kan tilgå på www.zenz.dk.

2. Du kan ringe til den specifikke salon, hvor du har booket din tid. Du finder vores kontaktoplysninger på www.zenz.dk.  

Hvis ZENZ aflyser din booking: Vi kan være nødsaget til at aflyse din booking grundet sygdom eller lignende. Er dette tilfældet vil vi forsøge at ringe og ombooke din tid eller lægge en besked på din telefonsvarer. Vi bestræber os altid på at finde den bedste løsning for dig.

Betingelser for booking af events hos ZENZ

Bliver du forhindret i at deltage i et af vores events, skal du melde afbud inde på følgende mail: sforslund@zenzorganic.com. Vi håber du vil aflyse i god tid, gerne 24 timer inden event start, så vi har mulighed for at give din plads til en anden kunde. 

Hvis ZENZ aflyser din booking: I sjældne tilfælde bliver vi nødt til at aflyse din booking, fx grundet sygdom eller lignende.  Du vil i så fald modtage en e-mail om, at vi har aflyst din aftale.

Betingelser for booking af betalte events hos ZENZ

Køb af events med betaling refunderes ikke. Bliver du forhindret i at deltage i et event, du har købt billet til, er du velkommen til at tilbyde din billet til en anden person, men du kan ikke få din betaling refunderet af ZENZ.

Hvis ZENZ aflyser din booking: I sjældne tilfælde bliver vi nødt til at aflyse din booking, fx grundet sygdom eller lignende.  Du vil i så fald modtage en e-mail om, at vi har aflyst din aftale. Hvis vi bliver nødt til at aflyse et event, du har betalt for, vil du få dine penge refunderet.